Jak złożyć zamówienie?

 

Zamówienie na produkty można składać przez sklep internetowy,  portale społecznościowe lub przez wiadomość e-mail. 
Zamówienie można złożyć też w pracowni stacjonarnej z siedzibą w Orzyszu.  Proces zamówienia jest bardzo prosty i przyjemny.

 

W przypadku zamówień pilnych, z krótkim terminem do uroczystości proszę o kontakt przed zakupem, w celu potwierdzenia terminu realizcji. 

W nagłych przypadkach polecam przy dostawie wybór kuriera DPD.  

 

Nie działamy z szablonów, produkty tworzymy od podstaw, co daje ogromny wachlarz możliwości. 

Prezentowane wzory można modyfikować. Zmiany można omówić telefonicznie lub poprzez e-mail. 

 

 

Zamówienie produktów spersonalizowanych/nie wymagających formularza oraz projektu:

  1. Należy kupić potrzebną ilość produktów. Zamówienie można opłacić z góry lub za pobraniem.
  2. Po zakupie należy podać potrzebne informacje, wyszczególnione przy ofercie, poprzez e-mail na biuro@makadapracownia.pl lub w wiadomości do zamówienia.
  3. Po otrzymaniu wszystkich potrzebnych informacji realizujemy zamówienie. 
  4. Terminy realizacji zamówień podano przy każdym produkcie. W przypadku różnych terminów dostawy, prosze brać pod uwagę najdłuższy. 

 

Zamówienie zaproszeń/papeteri okazjonalnej:

  1. Należy kupić potrzebną ilość produktów. Zamówienie można opłacić z góry, za pobraniem lub po akceptacji projektu. 
  2. Na podany adres e-mail do zamówienia zostanie przesłany formularz oraz treści do wyboru. Można przesłać własne teksty/pomysły itd.
  3. Proszę wypełnić ten formularz i przesłać go na adres biuro@makadapracownia.pl.
  4. Projekt zostanie sporządzony i przesłany w przeciągu 1-4 dni roboczych.
  5. Po jego otrzymaniu należy go dokładnie sprawdzić, przesłać uwagi lub ewentualne zatwierdzenie. Zmiany są przesłane do ponownego wglądu w przeciągu 1-3 dni roboczych.
  6. Po akceptacji nie ma możlwiości zmian i nanoszenia poprawek. Listę gości można przesłać przy akceptacji projektu.  Zmiany są zaprowadzone, aż do osiągnięcia porządanego efektu, nie ma tu limitu/ograniczeń. 
  7. Po akceptacji należy opłacić zamówienie (jeśli nie zostało opłacone przy zamówieniu) - dotyczy w przypadku wyboru płatności na konto. 
  8. Zamówienia papeterii realizowane są w przeciągu 1-10 dni roboczych od akceptacji projektu lub wpłaty, zależy, która czynność była ostatnia. 
  9. Istnieje możliwość zamówienia zaproszeń w trypie express, opłata zamówienia express to 50,00 zł do zamówienia głownego. Termin realizacji przy wykupieniu tej usługi wynosi 2-3 dni.  Gwarantuję miły i sprawny kontakt.

Istnieje możliwość zamówienia próbki papeterii - nie ustalamy tu projektu, wybieracie Państwo tylko wzór zaproszenia, nie umieszczamy tu danych.  Ma to na celu "dotknęcie zaproszenia":)  W tym przypadku koszt dotyczy wybranego zaproszenia oraz kosztu przesyłki, które zostały podane w zakładce Płatność i dostawa. 

 

 

Zamówienie produktów indywidualnych:

  1. Oferuję tworzenie produktów od podstaw, realizację indywidualnych pomysłów.
  2. By wykonać takie zamówienie proszę o kontakt poprzez e-mail/portale społecznościowe/ wizytę w pracowni w celu omówienia pomysłu/prouktu. 
  3. Zamówienie wyceniane jest indywidualnie. Wykonuje projekt, jeśli produkt go wymaga. Po akceptacji oczekuję wpłaty i przechodzimy do realizacji zamówienia. 

 

 

Każde zamówienie można odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym - jeśli nie chcesz tracić czasu na ustalenia zamów przez sklep internetowy, a my telefonicznie poinformujemy Ciebie, że zamówienie jest gotowe do odbioru! Utsalimy dogodny czas dla Ciebie i dla nas:) 

 

 

 

 

 

Funkcja dostępna tylko dla zalogowanych.